Foto

J59a79n 47Š53i34k

25. 3. 2024 12:45

Jsem jen prostý a jednoduchý muž. Občas sklouznu ke stejné mizérii, o které píšete. Myslím ale, že můj telefon za to nemůže, i když bych to na něj rád hodil. Hezký den

TL

Tak to je jasné, že telefon za to primárně nemůže, ovšem co za to může? Fakt by mě zajímalo, jak lidé v těchto případech uvažují :D

Foto

Nejlepší Táňo pro prostý život je, nevlastnit "chytrý mobil", ale nastartovat si nějaký starý tlačítkový (jako je např. "Nokia 2360 Classic") z roku 2008. Umí jen telefonovat a SMS a to k prostému životu bohatě stačí a ten malý zbytek mám doma v notebooku Všechno ostatní nechte plavat.

TL

To si nejsem úplně jistá, že by mi to stačilo :D Minimálně na fotografování Kolíčka by to bylo zoufale málo :D

  • Počet článků 40
  • Celková karma 14,67
  • Průměrná čtenost 683x
Hrdá panička britské kočky, herečka, pisatelka, básnířka, milovnice ořechového másla, vaření, turistiky, výletů na kole, sluníčka a velkých hrnků kafe :)

Seznam rubrik